Harga Air Akar Amirna (New Packaging 2019)

Air Akar Amirna (New Packaging) 

First nak citer pasal air akar amirna niekan. 
Aku n family da guna 2 tahun lebih, da jual pulak dalam 2 tahun.
Kiteowg sangat puas hati sebab tu aku n mama decide nak jual sendiri air akar amirna.
Kalau korang perasan banyak je video demo air akar nie kat FB or Youtube. 
Masa aku rase nk try pun aku terpengaruh dgn demo dieowg buat.
Macam interesting kan bile tengok die berbuih2. 

Packing baru ini ada penambahan expired date & bar code. 

PRICE : RM 10/botol
*exclude postage
*Buy 3 botol free postage to semenanjung only.
Free Cod 
🚚Petronas Sek13 Shah Alam
🚚Petronas Jeram Sg Buloh
🚚 Tesco Kuala Selangor
🚚 Petronas USJ 22/21
🚚 Bukit Jelutong, Shah Alam

Kelebihan Air Ajaib Akar Kayu Amirna
✔100% selamat, tanpa bahan kimia
BUATAN BUMIPUTERA
✔Notification No: NOT180200960K
  • Mengatasi masalah panau.
  • Mengatasi masalah jerawat.
  • Mengubati luka-luka ringan.
  • Merawat celah-celah jari yang dimakan air.
  • Merawat cagu 
  • Mengubati luka akibat gigitan serangga.
  • Mengatasi masalah berkaitan kulit.
  • Mengatasi masalah resdung.
  • Merawat masalah ketuat.
  • Membantu memudarkan parut.
  • Merawat kudis/gatal-gatal pada kulit.
  • Merawat masalah tumit merekah.
Cara Penggunaan: PERINGATAN : untuk kegunaan luaran sahaja.
titis/sapu di tempat yg bermasalah (jangan terkena mata) ✅Resdung👉titiskan 2 titik dlm telinga dan tunggu hingga tindak balas,,,klu ada kesan geli ianya sdg matikan hama resdung Resdung untuk bahagian hidung👉titiskan pada putik kapas,n sapu keliling bahagian dlm hidung dan luar hidung(batang hidung) Klu de kesan gatal & pedih ,jgn risau...sbb tuh proses mematikan kuman/ hama.

Conclusion nye air akar amirna nie boleh merawat segala macam penyakit kulit dan aku tak sarankan guna pada kanak-kanak 5tahun kebawah. Sebabnya bile die berbuih akan ada rasa pedih sebab die nak matikan kuman2 takut budak2 tak dapat nak tahan,

So kalau nak try boleh whatsapp /  follow ig @pawcomel


Testimoni aku sendiri:


Luka kena cakar dgn lulu (kucing aku)

Antara customer2 aku:







Comments