HARGA POPIA CHEESE

2 tahun da aku berniaga popia cheese nie. 
Alhamdulilah sentiasa ada permintaan. 
Pek bundle Popia cheese aku jual ada 2 size: 1kg & 1/2kg.
Untuk hantar ke petronas aku biasa akan repacking kecik2 dlm balang or plastic so 
senang nk jual n makan.
Nanti aku share macam mana nk masukkan produk korang kat petronas. 


✅ popia cheese 💯homemade
✅ keluaran 💯 bumiputera
✅ semestinya halal
✅tanpa MSG hanya tambah gula sahaja
✅spicy
✅rasa seperti snek super rings 
✅sesuai seisi keluarga 
⚠️ popia cheese di buat 1 bulan 2x sahaja, 
so x de ready stock. nk order kena pre order 2minggu awal.

1/2 kg : RM1x
1kg : RM3x
Tak termasuk postage

🚚🚚COD FREE COVER AREA: 
-kuala selangor
-tanjong karang
-sek13 shah alam
-bukit jelutong 
-mcd denai alam
-petronas usj22 
⚠️luar dari area diatas charges di kenakan ye. 

For order!! whatsapp sini



📣📣📣kepada suri rumah/ student/sesiapa yg 
nak cari pendapatan sampingan 
boleh try jual popia cheese nie sebabnya:
🐾 permintaan sentiasa ada
🐾snack viral
🐾semua lapisan usia boleh makan
🐾cost rendah, confirm untung
🐾boleh tahan sehingga 3bulan pada suhu bilik. 
🐾sesuai untuk semua majlis.
🐾packaging bebas ikut kretiviti 

Diantara feedback2 customer aku:

  
   

Comments